דיפ אינסטינקט עולה בקמפיין גיוס עובדים שנותן במה לאומנות

קמפיין דיפ קרדיט- Wdcreative

דיפ אינסטינקט העוסקת ביישומי בינה מלאכותית בעולם אבטחת המידע מעסיקה בישראל כבר למעלה מ-270 עובדים. החברה השיקה בימים אלה קמפיין פרסום חוצות ייחודי  בתל אביב לגיוס של 100 עובדים נוספים לשורת תפקידים ביניהם  ראש צוות מחקר, חוקרים, מנהלי מוצר, מפתחי Windows, Linux, MAC, ועוד רבים.

הביקושים לעובדים בתעשיית ההייטק שוברים שיאים ומחייבים את החברות הטכנולוגיות להתמודד עם אתגרי גיוס מורכבים. על מנת לאתר עובדים חדשים פונות חברות לאפיקי שיווק ופרסום חדשים על מנת להגיע לקהל המטרה.

החברה העלתה קמפיין בעלות של מאות אלפי שקלים הכולל חסויות בפריים טיים בטלוויזיה (בין היתר גם בתכנית חתונה ממבט ראשון) ושילוט חוצות בכל רחבי תל אביב. המטרה בקמפיין הייתה להתמקד באזורים בהם נמצאים מועמדים פוטנציאליים לגיוס לחברה.

לדברי שירי גיא, סמנכ"לית משאבי אנוש בדיפ אינסטיקנט: "לא התמקדנו במחלפים באיילון אלא במקומות בהם מסתובב הטאלנט הבא שלנו, תחנות אוטובוס ברחובות ובשכונות צעירות ושוקקות בתל אביב".

עוד מוסיפה גיא :"מתוך הרצון לתמוך בקהילת האמנות, והיצירה המקומית, היה חשוב לנו להביא את האמנות ולבחור באיור אותו ציירו מאיירים מקומיים. האמנות הזו קיימת בצורה מובהקת ב DNA של דיפ אינסטיקנט ונרצה לשמר אותה. אנחנו מגייסים כעת עוד כ 100 משרות לעובדים בארץ ובחו"ל, חדורי כישרון ומוטיבציה שמחפשים פתח לדברים המעניינים באמת של עולם הסייבר, אוסיף ואומר ערכיים כמו הגנה."

לדברי אלון דאום, מ- Wdcreative מי שאחראי על עיצוב הקמפיין: "כל החברות היום מייצרות מיתוגים נורא מפוצצים ויפים, אנחנו בחרנו לשבור את התחושה התאגידית המוכרת והממוסגרת ולאייר את המותג, ולנסות ולהוציא החוצה את העולם הפנימי שלו. במכוון הלכנו על תפיסת מיתוג לא טרוויאלית, רצינו לתת מקום לאומנות וליצירה ישראלית ידנית, לאמנים צעירים ובעצם לספר את הסיפור של דיפ אינסטינקט, במטרה לייצר חוויה הרבה יותר רגשית ואותנטית. אנחנו מאמינים שבעולם של מיתוג מעסיק, צריך לשבור את התבניות הקיימות ולייצר חוויה הרבה יותר פתוחה, שאפשר להתחבר אליה ממקום רגשי אישי ולא ממקום אינטרסנטי, וזה מה שאנחנו רוצים להנחיל ולא לקבע" .


קמפיין דיפ קרדיט: Wdcreative

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?