חברת סטארט-אפ Jones השלימה סבב גיוס A בהיקף 12.5 מיליון דולר. הגיוס ישמש את חברת ג'ונס להמשך פיתוח ושיווק פלטפורמה שמסייעת לבעלי בנייני משרדים ולחברות השוכרות לנהל בקלות את חללי העבודה שלהם. חברת ג'ונס מתל אביב גייסה מאז מהקמתה מעל 20 מיליון דולר, בכלל זה גיוס סיד של 8 מיליון דולר שהושלם באוקטובר 2019.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילו חברת שירותי הנדל"ן המסחרי הגדולה בארה"ב JLL וקרן הון הסיכון Khosla של וינוד קושלה, ממייסדי חברת סאן. בגיוס השתתפו גם אוניברסיטת סטנפורד, MetaProp, Hetz Ventures, Ground Up Ventures, Camber Creek ו-Startups500.
חברת ג׳ונס הוקמה בשנת 2017 על ידי עמרי שטרן, בוגר הרווארד ביזנס סקול, ומיכאל רודמן, בוגר תלפיות. בחברה מועסקים כיום 25 עובדים, במשרדים בתל אביב ובניו יורק. במהלך 2020, למרות משבר הקורונה והשפעותיו על ענף הנדל"ן העולמי, הגדילה החברה את הכנסותיה ב-1000%. החברה פועלת לשלש את מספר העובדים השנה, ולגייס בישראל בעיקר מפתחי תוכנה, מנהלי מוצר ומעצבים.
בארצות הברית נתקלים מנהלי בניינים בבעיה יומיומית מול הספקים איתם הם מעוניינים לעבוד, מאחר וספקים אלו נדרשים להציג תעודת ביטוח לצורך ביצוע העבודה, דבר היוצר מורכבות בהליכי העבודה וכן בזבוז זמן ועומס נייר. בעזרת הפלטפורמה של ג'ונס, אשר פועלת היום ביותר מ-6,000 בניינים ברחבי ארצות הברית ומותקנת בחללי עבודה של חברות כדוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, עבר התהליך המורכב לדיגיטלי.
כיום, ג'ונס שואפת לייצר פלטפורמה בה יוכלו לקוחותיה לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים כגון ניקיון שבועי או מילוי מחדש של ציוד למטבח. לקוחות ג'ונס כוללים חברות דוגמת WeWork, JP Morgan, בלקסטון, JLL ובניינים מפורסמים דוגמת מרכז רוקפלר, בניין טראנס-אמריקה, בניין גרנד סנטרל, ושוק צ'לסי בניו-יורק.
מיכאל רודמן, מייסד משותף, CTO, שמנהל את מרכז הפיתוח של חברת ג'ונס בתל אביב, אמר: ״מעבר להתרחבות לכל חברות הנדל"ן המובילות בארצות הברית, אנו נשתמש בגיוס גם כדי להרחיב את יכולות ה-AI שלנו על מנת לחזות מה כל משרד צריך לפני שהוא בכלל מזמין. מהלך זה יאפשר לג׳ונס לספק ללקוחות הצעות לגבי שירות או פריטים שאולי ירצו להזמין בהמשך. ג'ונס בנתה וממשיכה לפתח את מערכת ההפעלה של חללי העבודה בבנייני משרדים. גילינו שהמוצר שלנו עובד בצורה מיטבית כאשר הוא רץ ברקע בסביבת הבניין, ממש כמו מערכת הפעלה".
לדברי רודמן, "במהלך הקורונה חשבנו הרבה איך להתאים את המוצר והשירות שלנו למציאות החדשה וכיצד יראה עתיד מקום העבודה. אנחנו מאמינים שהעתיד נמצא במודל ההיברידי, ולכן אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו גמישות מלאה לעבוד בכל מקום בו הם מרגישים פרודוקטיביים, תוך שאנו משקיעים הכל כדי להבטיח שגם עבודה במשרד תהיה זמינה ואטרקטיבית עבורם, ככל שהם ירצו בכך. העבודה ההיברידית העלתה את המוטיבציה בקרב המפתחים, ועובדים עם מוטיבציה בונים מוצרים טובים יותר".
יזמי Jones מימין לשמאל – עמרי שטרן מנכ"ל מיכאל רודמן CTO. צילום: Jones