ONE XacTech העלתה מערכת פיננסית באוניברסיטת חיפה בגרסת SAP S/4 HANA

עמית טל צילמה נטלי שור
עמית טל צילמה נטלי שור

ONE XacTech, חטיבת ה-SAP של ONE, השלימה באחרונה פרויקט אסטרטגי להטמעת מערכת פיננסית באוניברסיטת חיפה מבוססת SAP. במסגרת הפרויקט המורכב, שנמשך כשנה וחצי ומוערך בשישה מיליון שקלים, הוטמעה מערכת פיננסית של SAP מקצה לקצה, על פלטפורמת SAP S/4 HANA.

טרום הפרויקט שימשה את האוניברסיטה מערכת פיננסית Non-SAP. במסגרת הפרויקט בוצעה הטמעה מחדש של סביבת SAP S/4 HANA אשר כוללת מספר מודולים פיננסיים של SAP – לרבות מודול פיננסי, מודול תקציבים, מודול בקרה תקציבית ועוד – לצד יישום מחדש והתאמה של המודולים הלוגיסטי והאקדמי שכבר הוטמעו באוניברסיטה, לעבודה אינטגרטיבית עם המודולים הפיננסיים החדשים.

הפרויקט מעניק מערכת פיננסית חדישה וגמישה באוניברסיטת חיפה, המאפשרת ניהול אינטגרטיבי של כלל רכיבי המידע באוניברסיטה – בהיבט הפיננסי, האקדמי, משאבי אנוש ועוד – תוך צמצום הצורך בממשקים חיצוניים, ייעול התהליכים ושקיפות מלאה של הנתונים לכל הגורמים הרלוונטיים. המערכת החדשה מהווה נדבך משמעותי באסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטאלית של אוניברסיטת חיפה. היא מצעידה את האוניברסיטה שנים קדימה ומאפשרת לה לבצע אוטומציה של תהליכים רבים בארגון, לצד שיפור חוויית המשתמש, חיסכון וייעול ממשקים וכן קיצור זמני העבודה.

מולי צפריר, ראש אגף מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת חיפה: "אנו שמחים ונרגשים לעלות לאוויר עם הפרויקט שמעמיד אותנו בשורה הראשונה של המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם, העושים שימוש ב-SAP כתשתית ה-ERP הכלל ארגונית – הן מנהלית והן אקדמית. שמחנו לעבוד עם ONE XacTech, שהוכיחו מקצועיות, ידע וניסיון רב בעולמות ה-SAP. מערך ה-SAP החדש הינו פתרון אינטגרטיבי שמעניק תמיכה מקצה-לקצה לכלל התהליכים העסקיים באוניברסיטה וזאת באינטגרציה מלאה עם העולמות הלוגיסטיים והאקדמיים. כל זאת מומש על גבי ה-SAP S/4 HANA המהווה את תשתית ה-SAP באוניברסיטה בשנתיים האחרונות".

עמית טל, סמנכ״ל פיתוח עסקי, ONE XacTech: "אנו שמחים שזכינו לבצע פרויקט חשוב ואסטרטגי זה, אשר מהווה נדבך חשוב בקידום אוניברסיטת חיפה לעידן הדיגיטאלי ומשפר משמעותית את יכולותיה לפעול בסביבה המשתנה של ימינו. הצוות המנוסה שלנו פעל בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים המקצועיים של האוניברסיטה אשר מחזיקים בידע הארגוני, למיצוי מקסימלי של היכולות במערכת SAP S/4 HANA עבור תהליכי הליבה החשובים ביותר לארגון".

ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, מספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי. לחברה יותר מאלפיים לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. בעקבות המיזוג עם חברת טלדור, ONE מעסיקה כיום כ-6,500 עובדים המלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?