אוויה (Avaya) ו- Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) הכריזו על שותפות אסטרטגית אשר תרחיב את הזמינות של הפתרונות לניהול מוקדי שירות OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) של אוויה עבור בסיס הלקוחות הגלובלי של אלקטל-לוסנט. במקביל, פתרונות הרשת הדיגיטלית של אלקטל-לוסנט יהיו זמינים לבסיס הלקוחות הגלובלי של אוויה.
במסגרת השותפות תציע אלקטל-לוסנט ללקוחותיה את פתרונות Avaya OneCloud CCaaS, הכוללים יכולות AI, זיהוי ואבטחה, ניהול קשרי כח עבודה (Workforce Engagement Management ) ושירות לקוחות. אוויה תציע ללקוחותיה את ALE Digital Age Networking, מערך פתרונות המעניק טווח שלם של טכנולוגיות לקישוריות חוטית ואלחוטית, לצד שירותי פלטפורמות מתקדמות לענן. טכנולוגיות ALE מועצמות על ידי יכולות מתקדמות כגון אנליטיקה של IoT, תהליכי עבודה דיגיטליים, ניידות מאובטחת, ו- AI לאוטומציה של הרשת.
"אנו שמחים מאוד לחבור לאוויה כדי לספק ללקוחותינו יכולות CCaaS מובילות, ולהרחיב את פוטנציאל השוק עם פתרונות Digital Age Networking שלנו", אמר ג'ק צ'ן, מנכ"ל ALE. "יכולות ההתרחבות והמודולאריות של פלטפורמת Avaya OneCloud CCaaS מאפשרת לנו לעבוד עם מערך של שותפים כדי לייצר חוויות טובות ואטרקטיביות יותר שלקוחותינו מחפשים".
"אנו נרגשים לחבור ל- ALE כדי להציע את One Cloud CCaaS לבסיס הלקוחות הגלובלי שלהם, הכולל כמעט מיליון לקוחות וכ- 3,000 שותפים. במקביל, אנו מחזקים את מערך הפתרונות שלנו עם טכנולוגיות הרשת של ALE", אמר ג'ים צ'יריקו, נשיא ומנכ"ל Avaya. "השותפות עליה הכרזנו מייצרת שילוב מצוין, ואנו מאמינים כי היא מהווה הזדמנות עבור לקוחות אוויה ו- ALE כאחד. נמצאת כאן ההזדמנות להאיץ את המעבר לענן באמצעות הפעלת טכנולוגיות ענן טובות מסוגן משני מובילי תקשורת גלובליים".
"בעקבות שיתוף הפעולה האסטרטגי לקוחות עסקיים ברחבי העולם יוכלו להגשים את המהפך הדיגיטלי שלהם ולנוע אל הענן עם חוויות לקוח מבודלות ללקוחות הקצה שלהם, וחווית עבודה טובה יותר לעובדים שלהם" אומר רפי שקולניק, מנכ"ל הפעילות העסקית של Avaya ישראל.
"הוספת ALE לסביבת הפעילות של Avaya OneCloud משקפת את העוצמה המתגברת של היצע אוויה לענן, וכן את ההצלחה של אסטרטגיית החברה באספקת ארכיטקטורה מודולארית לכלכלת החוויות", אמר זאוס קרוולה, מייסד ואנליטסט ראשי ב- ZK Research. "ALE נהנית מגישה לסביבת ה- Experience Builders המתרחבת של אוויה, וכן מזינוק בהיקף בסיס הלקוחות הזקוקים לתמיכה בכל רמות ההגירה לענן. במקביל, פתרונות אוויה יקודמו באמצעות שילוב במערך פתרונות ה- digital age networking של ALE, כולל פתרון קישוריות ה- IoT המוביל שלהם. השילוב בין ניהול ה- IoT מקצה לקצה של ALE, עם מערך פתרונות הרשת digital age, יחד עם פלטפורמות OneCloud Experience, יספק ללקוחות יכולת ללא מתחרים לבנות את עתיד העבודה, לחבר את כל המרכיבים בארגון, לשרת את הצורך ב- everything customer, ולהתחרות בכלכלת החוויות".
אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע.