מערך הטלפוניה וניהול מוקדי השירות בבנק ישראל שודרג על בסיס מערכות AVAYA

אוויה-מיטווך-בנק ישראל-צילום יחצ
אוויה-מיטווך-בנק ישראל-צילום יחצ

חברת מיטווך השלימה פרויקט מקיף לשדרוג מערכות הטלפוניה של בנק ישראל לדור החדש של טלפוניית ה- IP באמצעות פתרונות התקשורת של Avaya. מדובר במערך טלפוניה הכולל כ-1000 נקודות קצה וחמישה  מוקדי שירות באתרים השונים של הבנק.

במסגרת הפרויקט, שודרג מערך הטלפוניה שפעל  בבנק  למעלה מ- 10 שנים,  למרכזיית Avaya CM (Communication Manager)  מתקדמת, המאפשרת עבודה בפרוטוקול SIP, מערכת מוקדי שירות Elite עם יכולות מתקדמות לניתוב פניות, כמו כן הותקנה מערכת דוחות מבית Avaya המאפשרת למנהלי המוקדים ניהול, שליטה ובקרה על חמשת  מוקדי השירות בזמן אמת.

במסגרת הפרויקט, הועתקו המערכות כך שיפעלו על התשתית החדשה שבדאטה סנטר בבניין המחודש של בנק ישראל, תשתית הכוללת סביבת שרתים וירטואליים חדשה ורשת תקשורת מהירה של 1GB. שינוי התשתיות דרש ביצוע התאמות במערכת ניהול מערך הטלפוניה ובמכשירי הטלפון מבוססי טכנולוגיית IPT מהירה ומתקדמת.  הפרויקט ארך מספר חודשים  במעורבות  מספר רב של צוותים מקצועיים מהבנק וחברת מיטווך.

ליאור ג'ורג'י, מנהל מערכות המידע בבנק ישראל ציין באירוע לציון סיום הפרויקט: "שדרגנו את  מערכות הטלפוניה ומוקדי השרות בבנק לתצורה מתקדמת עם תשתית חזקה,יציבה ושרידה,  תוך שילובם במערכות הבנק בצורה מאובטחת ועם יכולות שליטה ובקרה מלאים.  בשל האינטגרציה הנדרשת  למערכות הבנק השונות, בפרויקט עסקו לצד המומחים של מיטווך ו Avaya מספר רב של צוותים מקצועיים מטעם הבנק, בהם מומחי תשתיות, אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה ועוד."

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך, ציין כי  מערכת הטלפוניה לפני שדרוגה  פעלה בבנק למעלה מ-  10 שנים. במסגרת השדרוג הוחלפו כלל מכלולי מערך הטלפוניה בבנק בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המוצעת כיום על ידי Avaya. אנו גאים  באמינות המערכת,  שהוכיחה עצמה במשך שנים  רבות בבנק ישראל  כמו גם ביכולותינו לאפשר לבנק לשדרג למכלולי המערכת המתקדמים תוך שימור ההשקעה.

רפי שקולניק, מנכ"ל פעילות אוויה ישראל, הודה לכל מי שסייע לסיים את הפרוייקט בהצלחה. היכולות הטכנולוגיות המודרניות שמספקות המערכות של Avaya יחד עם יכולות האינטגרציה של מיטווך והצוות הטכני המצויין של הבנק, הם הגורמים שאפשרו לפרוייקט להסתיים בצורה מוצלחת".

י.א. מיטווך היא חברת טכנולוגיות מידע הפועלת בארץ מזה שנים רבות והינה מהראשונות והמובילות  את התחום בארץ.  מיטווך היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata  בישראל ופועלת כשותף עיסקי  בכיר של AVAYA  למעלה  מ- 20 שנה. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב ייעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ואנליטיקה, ובפתרונות תקשורת – על מרכיביהם השונים. על לקוחותי החברה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בבריאות, בקמעונאות ועוד. https://ncr.co.il

עסקים מצליחים בזכות החוויה שהם מספקים ובכל יום מיליוני חווית ניתנות באמצעות תאגיד Avaya. חברת Avaya מעצבת את הדור הבא של סביבת העבודה באמצעות חדשנות ושותפויות המספקות יתרונות רבים ומשמעותיים לעסקים. גם פתרונות התקשורת מבוססי הענן של החברה והאקו-סיסטם של יישומי ריבוי עננים מעצים את חווית הלקוחות והעובדים הזוכים לחוויה פרסונלית וחכמה ללא מאמץ. אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע. http://www.avaya.com

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?