חברת האוטו-טק סיפיה וויז'ן מודיעה על קבלת הזמנה ראשונה מ- Technomous

רכב SIAC צילום יחסי ציבור
רכב SIAC צילום יחסי ציבור

סיפיה וויז'ן בע"מ, חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה ראשונה מ- Technomous, ספקית פתרונות תוכנה וחומרה ליישומי נהיגה אוטומטיים ("ספקית "Tier 1), במסגרת הסכם יצור עם SAIC Motor, יצרנית הרכב הגדולה בסין.

טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ה-Driver Sense, מנתחת תמונות אינפרא אדום על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו והופעתו של הנהג (זיהוי סממנים חזותיים, כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד), ותרגום שלהם למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד).

שוק הרכב בסין נמצא בצמיחה מתמדת בשני העשורים האחרונים, כאשר במהלך 2020 יוצרו בסין כ- 25 מיליון רכבים חדשים, יותר מבארה"ב ובאיחוד האירופי גם יחד. בשנים האחרונות החלו יצרניות רכבים סיניות לרכוש מותגי רכב בינלאומיים וכן לפנות לשווקים מערביים עם מותגים המיועדים לשוק הבינלאומי. על פי פרסומים, במהלך שנת 2020 מכרהSAIC Motor  כ- 5.6 מיליון רכבים פרטיים, יותר מכל יצרנית רכב אחרת בסין.

תחילת היצור הסדרתי של רכב הפנאי מדגם Roewe RX5 MAX מתווספת לדגמים אחרים הנמצאים כבר ביצור סדרתי עם מערכת Driver Sense, ביניהם גם של יצרן רכב חשמלי בארה"ב. הפרויקט עם Technomous עבור SAIC נכלל במסגרת הזכיות וההכנסות הצפויות עליהם דיווחה החברה בתשקיף.

סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA) היא חברת אוטוטק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ((DMS/OMS ליצרני רכבים ולציי רכב. מערכת הדגל שפיתחה החברה, Driver Sense, עושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית, לשיפור הבטיחות והאיכות של חוויית הנהיגה. החברה מתמקדת בניטור פנים הרכב, ומציעה תוכנה לניטור נהג, תוכנה לניטור תא הנוסעים, מכשיר ייעודי לניטור נהג המיועד לציי רכב.

מעל עשור של מחקר ופיתוח עומדים בבסיס הטכנולוגיה המובילה מוגנת הפטנטים של החברה. סיפיה פורצת גבולות באופן עקבי בתחום פתרונות ניטור חכמים, להבטחת תנועה טובה ובטוחה יותר.

שוק הרכב, בו פועלת סיפיה, מונע על ידי תקני בטיחות ורגולציה. החל משנת 2023, ארגון Euro NCAP, האמון על תקינת הבטיחות ברכב באיחוד האירופי, אשר הנחיותיו מיושמות על ידי יצרניות רכב ברחבי העולם, יעניק דירוג מקסימלי בקטגורית ניטור נהג לרכבים המצוידים, בין השאר, במערכות המנטרות נהג באופן ישיר (DMS), כדוגמת מערכת ה- Driver Sense. כמו-כן, האיחוד האירופי פרסם עדכון לתקנות הבטיחות הכלליות בתעבורה, אשר תדרושנה בין השנים 2024 ל- 2026, שרכבים חדשים יצוידו במערכת לניטור עייפות והסחות דעת של הנהג. סיפיה הינה אחת משלוש החברות בתחום ה- DMS אשר מייעצות לארגון Euro NCAP, ומסייעות בהתוויית תקן הבטיחות.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: cipia.com

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?