D-ID סוגרת סבב גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות Macquarie, שמביא את סך גיוסי החברה ל-48 מיליון דולר

מייסדים D-ID סלע בלונדהיים סמנכל התפעול; גיל פרי מנכל החברה; אלירן קוטה סמנכל הטכנולוגיות בחברה. צילום- יורם רשף
מייסדים D-ID סלע בלונדהיים סמנכל התפעול; גיל פרי מנכל החברה; אלירן קוטה סמנכל הטכנולוגיות בחברה. צילום- יורם רשף

D-ID  הישראלית, העוסקת ביצירת מדיה מבוססת AI, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס B בסך 25 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות Macquarie Capital ומשקיעים בולטים נוספים, ביניהם: Pitango, AXA OurCrowd, OIF, Marubeni ו-Maverick. סבב גיוס זה מביא את סך גיוסי החברה ל-48 מיליון דולר. הכסף, שגויס ממשקיעים מובילים המשתרעים על פני שלוש יבשות, יאפשר ל-D-ID להכפיל את מספר מומחי ה-Deep Learning ו-Computer Vision של החברה, ולהרחיב את יכולות הטכנולוגיה הייחודית שלה, בעודה  ממשיכה לפתח מוצרים בתחום ה-Digital Human. בנוסף, יאפשר הגיוס את התרחבות  צוותי המכירות והשיווק של החברה בארה"ב, APAC ו-EMEA.

שוק ה-Digital Human וה-Metaverse צפויים לגדול פי עשרה במהלך העשור הקרוב, ו-D-ID מוסיפה לשורותיה במהירות לקוחות חדשים בתחומי ה-e-learning, הדרכה ארגונית, תקשורת שיווקית, עוזרי AI וצ'אט בוטים, היסטוריה ומורשת.

D-ID משתמשת בבינה מלאכותית לפיתוח מוצרים המאפשרים הנפשה, החל מתמונות פנים ועד ליצירת אווטארים דיגיטליים באיכות גבוהה וכל זאת, מתמונת סטילס בודדת. בין עשרות לקוחות החברה נמנים Warner Bros. Studios, Mondelez, Publicis ו-MyHeritage, איתה D-ID שיתפה פעולה ביצירת Deep Nostalgia,  באמצעותה הופקו 100 מיליון הנפשות מאז השקתה ולאחרונה הושק LiveStory  המאפשר יצירת סרטונים ביוגרפיים באמצעות AI מתמונות קרוביהם של המשתמשים. בנוסף, שיתפה החברה פעולה גם עם (The Glimpse Group (NASDAQ: VRAR במספר מוצרי AI/VR/AR, המפיחים חיים ב-Metaverse.

D-ID היא פורצת דרך לשימוש במדיה סינטטית באופן חיובי במטרה ליצור אימפקט. החברה עובדת עם ארגונים ללא מטרות רווח וממשלות בקמפיינים שנועדו להעלות את המודעות הציבורית בנושאים רגישים כמו אלימות במשפחה ו-HIV.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע במקביל לשורה של הישגים משמעותיים עבור D-ID. בתחילת חודש מרץ הוכרזה החברה ע"י Fast Company כאחת החברות החדשניות ביותר לשנת 2022. בפברואר זכתה החברה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר בבינה מלאכותית בפרסי השיווק והפרסום של Digiday באירופה ובינואר האחרון הוכתרה טכנולוגית ה-Live Portrait של החברה כמועמדת סופית לפרס SXSW Innovation היוקרתי.

גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף D-ID, ציין: "בשנה האחרונה היינו עדים להצלחה מרקיעת שחקים של הטכנולוגיה שלנו בכל כך הרבה יישומים ותעשיות, עם כוח רב לעשות טוב. אנו אסירי תודה על סבב הגיוס הנוכחי והשותפות החזקה שלנו עם Macquarie, שתאפשר לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו ולהאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלנו, ולקחת אותה לשלב הבא. כל זאת, הודות לעבודה המופלאה של עובדי D-ID. אנו נרגשים לקראת מה שהעתיד טומן בחובו".

דיוויד סטנדן, מנהל משותף גלובלי של קרן ההשקעות Macquarie Capital, ציין: "המטרה שלנו היא להעצים אנשים לחדשנות ולהשקיע למען עתיד טוב יותר. D-ID עוזרת לנו לראות את העתיד הזה. אנו שמחים על האפשרות לקחת חלק בעולם תוכן זה, הצומח במהירות. הטכנולוגיה הזו מציעה כל כך הרבה שימושים על פני מגוון רחב של תעשיות, הם חלוצים אמיתיים בשוק חלוצי. אנחנו יודעים שזוהי רק ההתחלה עבור D-ID ו- Macquarie".

חברת D-ID היא מומחית עולמית בתחום המדיה והבינה המלאכותית. החברה הוקמה בשנת 2017 בתל אביב על ידי היזמים גיל פרי, המשמש כמנכ"ל החברה, סלע בלונדהיים, המשמש כסמנכ"ל התפעול, ואלירן קוטה, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. הטכנולוגיה של D-ID מבוססת על בינה מלאכותית ועיבוד תמונה, המייצרות תוצרי וידאו החל מתמונות מונפשות ועד הפקות וידאו ברמה הגבוהה ביותר, ומספקות חוויות תוכן ייחודיות. הטכנולוגיה של D-ID מאפשרת יצירת מדיה מותאמת אישית לעולמות ה-e-learning, הדרכה ארגונית, תקשורת שיווקית, עוזרי AI וצ'אט בוטים, היסטוריה ומורשת. www.d-id.com

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?