תוכנית Deloitte Launchpad אשר הושקה בתחילת 2020, בעיצומה של מגפת הקורונה, מלווה חברות סטארט-אפ ישראליות בשלב ה-Growth בהרחבת הפעילות שלהן לארצות הברית, על ידי מתן תמיכה וגישה לרשת הקשרים ולמשאבים העולמיים של Deloitte.
החברות שנבחרו למחזור השנה של תוכנית Deloitte Launchpad יקבלו הדרכה מקצועית מצוותי Deloitte בארצות הברית ובישראל סביב שלושה אתגרים מרכזיים: סיוע במעבר לארצות הברית ובניית תשתית עסקית, כלים לביסוס מערך מכירות יציב ויעיל בשוק האמריקאי ובניית מערכות יחסים אסטרטגיות באקוסיסטם המקומי כולל תמיכה במימון.
עד היום גייסו שבע החברות, בוגרות המחזור הראשון של התוכנית, למעלה מ-90 מיליון דולר, כולל סבבי הגיוס של חברת TetaVi, בסך 20 מיליון דולר שהובל על ידי קרן Insight Partners.
למחזור הקרוב של Deloitte Launchpad נבחרו חברות בשלבי צמיחה מתקדמים עם מוצר קיים אשר הציגו תכנית עסקית הכוללת כוונת התרחבות לשוק האמריקאי ועם הכנסות שנתיות של מעל חצי מיליון דולר וצמיחה חיובית.
Agora – פלטפורמה לניהול השקעות ואוטומציה של Back Office לקרנות, מפתחים ומנהלי השקעות בתחום הנדל"ן. Agora מגדירה מחדש את הדרך בה מנהלי נכסים ומשקיעים מנהלים את תיק הנכסים שלהם, יוצרת מרשם בעלות עדכנית בנכס ומספקת למשתמשים פלטפורמה טכנולוגית לניהול המידע, התקשורת, יחסי משקיעים וחישובים פיננסים מורכבים. Agora מייצרת סטנדרט חדש בתחום ניהול השקעות נדל״ן ומאפשרת למשתמשים להנות משירותים מגוונים דוגמת: Back Office, חלוקת תשלומים, יצירת ישויות משפטיות, ציות לרגולציה ועוד.
Blazepod – מותג מוביל בעולם לאימון מהירות תגובה (reaction training). טכנולוגיית ה- Flash Reflex Training (FRX) מהווה שילוב אלמנטים קוגניטיביים באימון הפיזי, ומאפשרת לספורטאים לשפר זמני תגובה, רמת ביצועים, קבלת החלטות מהירה, ומדידה לאורך זמן תוך שימוש בדאטה. מערכת בלייזפוד מורכבת מ"פודים" (קונוסים חכמים) המנוהלים על ידי אפליקציית מובייל חכמה ואינטראקטיבית, המאפשרת לספורטאי או המאמן לבצע אימונים מוכנים או ליצור מגוון אינסופי של תרגילים בהתאם לצרכי האימון – בין אם מדובר בכל ענפי הספורט בכל הרמות, אימוני כושר וביצועים, או שיקום פיזי ונוירולוגי.
Craft.io – פלטפורמה שפותחה עבור מנהלי מוצר על מנת לעזור למנהלי מוצר לעמוד ביעדים שלהם ולבנות מוצרים דיגיטליים בצורה טובה יותר. באמצעות הפלטפורמה קבוצות ניהול המוצר יכולות לאסוף פידבק ורעיונות מלקוחות, לתכנן את הפיצ׳רים של המוצר שלהם ולתעדף אותם בצורה אפקטיבית יותר שתעזור להם ולכלל הארגון לעמוד מאחורי ההחלטות ומפת הדרכים המוצרית.
DigitalOwl – פיתחה מערכת מבוססת עיבוד שפה טבעית (NLP) בכדי לסייע לחברות ביטוח לשפר את הקצאת המשאבים ותהליכי קבלת ההחלטות על ידי ניתוח וסיכום תיקים רפואיים. המערכת כוללת הבנה עמוקה של מידע רפואי ובעלת יכולת לחלץ את הנתונים הרלוונטיים להליך הביטוחי. DigitalOwl מאפשרת יצירת סיכום רפואי מדויק ובתוך זמן קצר, ובכך מאפשרת לחברות הביטוח לצמצם עלויות בשיעור של עד 75% על ידי העצמת ושיפור יעילות עבודת החתם/מיישב התביעות.
Hyro – חברת בינה מלאכותית העוסקת בעיבוד שפה טבעית. פלטפורמת התקשורת הגמישה של Hyro (Adaptive Communications Platform) תומכת באוטומציה של שיחות בין לקוחות וארגונים. הפלטפורמה נבנתה כפתרון קל ונח להטמעה, ומאפשרת לארגונים לבצע תהליכי אוטומציה מתקדמים ולתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה מהירה ופשוטה דרך מגוון רב של ערוצים ושירותים הניתנים להטמעה קלה ופשוטה במרכזי השירות של הארגון, מוקדים טלפוניים, אתרים, פתרונות צ‘אט, הודעות SMS ועוד. הגישה ההיברידית של Hyro המבוססת על knowledge graphs ובלשנות חישובית מאפשרת למשתמשים להתאים את המסרים הארגוניים לדאטה העדכני ובכך מקדמת את החלפת הצ׳טבוטים והעוזרים הקוליים אשר לא מהווים פתרון מספיק טוב עבור רוב הארגונים.
IVIX – פלטפורמה אשר מאפשרת לרשויות המס להתמודד עם הכלכלה השחורה. IVIX מתעלת טכנולוגיות חדשניות בכדי לבצע איסוף נתונים אוטומטי תוך שימוש באלגוריתמים ייעודיים כדי להצליב מקורות מידע פומביים שונים בכדי לספק תמונה מלאה של הפעילות העסקית בקנה מידה רחב. מידע זה מאפשר לרשויות המס לנצל את משאביהם ביעילות רבה יותר, ולהקטין את העלמות המיסים. הפלטפורמה של IVIX נפרסה בהצלחה במספר מדינות OECD בתחומים של סחר בנשים, השכרות לטווח קצר ובנייה.
SavorEat פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור של תחליפי בשר בלחיצת כפתור. התוצרים של SavorEat נוצרים ומבושלים על ידי שף-רובוט בהתאם להעדפות האישיות של המשתמש ומדמה את המרקם, טעם והחוויה של בשר מסורתי. המוצר הראשון שהחברה סיימה את פיתוחו הוא המבורגר מהצומח והוא יונגש לראשונה לציבור הישראלי בפיילוט הצפוי עם רשת BBB.