FixDigital הכריזה על שיתוף פעולה עם חשבשבת

פרופ אסף אברהמי צילום ינאי יחיאל
פרופ אסף אברהמי צילום ינאי יחיאל

חברת FixDigital חברת הייטק טכנולוגיית מידע שפיתחה מערכת CRM המאפשרת את סגירת מעגל השיווק והמכירות בלחיצת כפתור, חתמה על שיתוף פעולה עם חשבשבת, בית התוכנה מהגדולים ומהוותיקים בישראל. במסגרת שיתוף פעולה זה פותח במיוחד ממשק מלא בין הפלטפורמות על מנת לאפשר ללקוחות חשבשבת ליהנות ממגוון רחב של פעולות מתקדמות, ניהול אוטומציות וסנכרון נתונים מקסימאלי.

המערכת החדשנית שהושקה לאחרונה מכילה מספר רב של כלים טכנולוגיים חכמים. כאשר כל הכלים עובדים יחד, הם מייצרים זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות בארגונים. המערכת מחוללת מהפכה תפיסתית ומעשית בעולמות של שיווק, פרסום ומכירות. היא מנגישה את העולם הדיגיטלי לבעלי העסקים, מסייעת להם לצמוח בתוך עולמות אלו, ומנווטת את פעילות הקמפיינים למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירות.

פיקס דיגיטל מרכזת ועוזרת לנהל את כל נתוני הפרסום השיווק והמכירות במקום אחד. היא מאפשרת למשתמש לראות את מקורות ההגעה של הפניות מקמפיין הפרסום בכל ערוצי הדיגיטל: גוגל, פייסבוק, דפי נחיתה ואתר האינטרנט. היא גם עוקבת אחר תהליך קליטת שיחות הטלפון וכך היא מובילה לסגירת תהליך המכירה.

באמצעות ממשק לניהול הפניות, המשתמש ידע איזו פניה הפכה לפגישה, לעסקה, להמשך טיפול או לא רלבנטית וגם מדוע לא רלבנטית וזאת כדי שניתן יהיה לעשות שינויים בקמפיינים בזמן אמת ומהר מאוד. למערכת דאשבורד מנהלים חכם המתעדכן בזמן אמת מרכז ומנתח את הנתונים החודשיים של הקמפיינים והמכירות, כך שמשימות לא נשכחות או נופלות בין הכיסאות ונחסכות מאות שעות עבודה. ממשק הניהול ממוקד, יעיל ונח לתפעול ומייצר התראות אוטומטיות אשר מניעות את העובד לפעולה.

לדברי אסף עמירה מנכ"ל פיקס דיגיטל וממפתחי המערכת: "אנו נרגשים לנוכח שיתוף הפעולה עם חשבשבת, מהחברות המובילות בתחומה בישראל, שיאפשר למאות משתמשים עסקיים ברחבי הארץ ליהנות מהנגשת העולם הדיגיטלי, ומהאפשרויות הבלתי מוגבלות הטמונות בו עבורם, באופן שלא היה קיים עד כה בעולמות של שיווק ומכירות. אני מאמין שהתוצאות הסופיות למשתמשים הרבים שיבואו לידי ביטוי בהגדלת היתכנות המכירות ב- 25% יהפכו את המערכת לכלי ניהולי משמעותי בחיי היומיום שלהם"

שימוש בפלטפורמת פיקס דיגיטל יאפשר ללקוחות חשבשבת לייעל את תהליכי העבודה לאנשי המכירות, מנהלי השיווק ומנהלי הפרסום בעשרות שעות חודשיות, להגדיל את ההתכנות של העסקאות ב- 25% לפחות באופן מידי ולהגדיל את הכנסות הארגון על אותה כמות של כוח אדם וללא צורך בהגדלת תקציב הפרסום. כך, לראשונה ניתן למדוד כיצד קמפיין פרסום משפיע ומוביל לתהליך של מכירה עד לסגירת העסקה.

לדברי פרופ' אסף אברהמי מנכ"ל חשבשבת: "אנו שמחים על השקת שיתוף הפעולה עם חברת פיקסדיגיטל. בתקופה הקרובה נמשיך לפתח את החיבורים של מערכת ה ERP כדי לאפשר ללקוחותינו פתרונות מתקדמים נוספים".

לאתר פיקסדיגיטל: https://fixdigitalcrm.com/he/crm/

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?