Hexa סגרה גיוס של 20.5 מיליון דולר בסבב A

מייסדי Hexa. מימין לשמאל- רן בוכניק, יחיאל אטיאס, יונתן קלארק. צילום יחסי ציבור Hexa-
מייסדי Hexa. מימין לשמאל- רן בוכניק, יחיאל אטיאס, יונתן קלארק. צילום יחסי ציבור Hexa-

החברה הישראלית, Hexa, אשר פיתחה פלטפורמת הדמיה וניהול נכסים בתלת-ממד, הודיעה כי סגרה סבב גיוס A בסך של 20.5 מיליון דולר מהמשקיעים point 72 ventures, Samurai Incubate, Sarona Partners, ו- HTC.

הטכנולוגיה של Hexa משתמשת בתמונות דו-ממדיות קיימות ו-AI במטרה להפוך מוצרים כמו רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה ואופנה לדיגיטליים למודל תלת-ממדי, תאום דיגיטלי של האובייקט הפיזי. את התאום הדיגיטלי שנוצר, ניתן לשלב באתרי האינטרנט השונים, רשתות חברתיות וביישומי AR. כמו כן, המודלים הם אינטראקטיביים. באמצעות העכבר/הסמן הצרכנים שולטים במודל ומאפשרים להם לבדוק את המוצר מכל זווית. בנוסף לכך, Hexa מספקת אחסון, ניהול, הפצה וניתוח של המודלים שלקוחותיה יוצרים.

האינטרנט יהפוך יותר ויותר לתלת-ממדי וחללים אלו במטאוורס צריכים להיות מאוכלסים באובייקטים בעלי ממדים; ריהוט, תצוגות וסחורה. המשתמשים יכולים לעשות יותר מאשר פשוט להסתכל על דברים, אלא הם יכולים לנווט סביבם. עמודי מוצר ישתמשו יותר ויותר בייצוגים תלת-ממדים שיחליפו תמונות דו-ממדיות ותמונות ממוזערות מסורתיות. כלי התלת-ממד של Hexa מנחה את המותגים והקמעונאים כאשר הם יוצרים, מנהלים, מפיצים ומנתחים פרויקטים בתלת-ממד.

יחיאל אטיאס, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Hexa ציין כי: "אנחנו משוכנעים שתוכן בתלת-ממד יהיה בלב ענף הקמעונאות, בין אם מדובר בקניות אונליין או אופליין, על כן חשוב לייצר את המודלים קלים לשימוש, זולים ומהירים, כדי להחזיר את ההשקעה. שיטות ישנות ליצירת נכסים באמצעות פוטגרמטריה או סריקות לידאר (LiDAR) הן יותר יקרות ופחות מדויקות". 

בין עשרות החברות שמשתמשות כיום בפלטפורמת התלת-ממד של Hexa לייצור, ניהול ופריסה של נכסי תלת הממד שלהן ניתן למצוא את מייסי'ס, לוג'יטק ואמאזון. ניתן להטמיע את המודלים שנוצרו בכל דף אינטרנט, מדיה חברתית או מנוע משחקים באמצעות שורת קוד פשוטה. מציג התלת-ממד של Hexa מאפשר עיבוד מקביל הנטען בפרימיים המרביים לשנייה מבלי לוותר על כוח החישוב. מודלי התלת-ממד נטענים במהירות כמו תמונות דו-ממדיות והופכים לאינטראקטיביים באופן מידי.

יהונתן קלארק, סמנכ"ל הטכנולוגיה ומייסד שותף ב-Hexa: "לקחת ספריית מוצרים, להמיר אותה לתלת-ממד, לבדוק ולפרוס אותה זו משימה אדירה. עם זאת, טיפלנו ב״נקודות הכאב״ עם פתרון מהיר הניתן להרחבה לבעיה מאוד ספציפית שכל מי שמוכר משהו במטאוורס עומד להיתקל בה".

בעבר גייסה Hexa 1.2 מיליון דולר בסבב pre-seed ו-5.5 מיליון דולר בסבב seed, מה שמביא את סך הגיוסים של החברה ל-27.2 מיליון דולר. בחברה עובדים כיום כ-100 עובדים ברחבי העולם העוסקים בהנדסה ופיתוח עסקי. הכסף שגויס יאפשר לחברה התרחבות נוספת.

Hexa היא חברה ישראלית שנוסדה בשנת 2018 על ידי יחיאל אטיאס, רן בוכניק ויונתן קלארק, והיא מפלטפורמות ההדמיה התלת ממדית הצומחות ביותר בעולם. Hexa, שבתחילת דרכה ב-2015 הייתה פלטפורמת הלבשה וירטואלית, המשיכה במאמץ ממוקד לבצע אוטומציה של תהליך יצירת תוכן תלת ממד שלוקח מערכי נתונים חלקיים והופך אותם למודלים תלת ממדיים בעלי נאמנות גבוהה. כיום Hexa מחזיקה בתשתית המאפשרת לתמוך ברמת הנתונים הדרושה ליצירה והפצה של מודלים תלת ממדיים בצורה שלמה ואיכותית. החברה מונה כ-100 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב. למידע נוסף https://www.hexa3d.io/.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?