SAP העניקה ל-NESS הסמכה לשירותי Rise with SAP

מימין - איל אנטלר סאלי אלקיים עופר טל ושרון פלדמן. צילום מתן תמרקין SAP
מימין - איל אנטלר סאלי אלקיים עופר טל ושרון פלדמן. צילום מתן תמרקין SAP

SAP ממשיכה להרחיב את קהילת השותפים של שירותי Rise with SAP ומעניקה הסמכה לחברת NESS, אשר הינה שותף עסקי ותיק של החברה. שירותי Rise with SAP מאפשרים לבצע תהליך טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטי עבור ארגונים בתנאים ובזמן המתאים להם. השירותים מאפשרים מעבר חלק, מהיר ומשתלם לענן של יישומי ניהול הארגון, תוך הפחתת מורכבות ואספקת גמישות מרבית, כאשר התחזוקה, השדרוגים והשירות המנוהל לתשתיות ה-IT מאוגדים תחת חוזה אחד.   

סאלי אלקיים, מנהלת תחום עסקי וחדשנות, חטיבת SAP ב-NESS אמרה: "תהליך ההסמכה ל-Rise מהווה ציון דרך משמעותי עבור NESS ומאפשר למאות יועצי החטיבה להציע ללקוחותינו את חוד החנית הטכנולוגית. הודות לידע הטכנולוגי, המקצועי והניהולי שרכשנו בעקבות ההסמכה, נוכל להציג ללקוחות ניסיון מוכח לביצוע פרויקטים מורכבים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכן, להוביל תהליכים ונהלי עבודה עדכניים".

אלקיים הוסיפה כי, "שיתוף הפעולה רחב ההיקף וארוך השנים עם חברת SAP הניב עד היום פירות משמעותיים ואין לי ספק שככל שהקשרים המקצועיים בין הגופים יתהדקו, סל השירותים והליווי שאנו מציעים ללקוחות ילך ויגדל וכך גם היקפי הפעילות. אנו מאמינים כי פתרון Rise with SAP יסייע במסע הדיגיטלי והמעבר לענן עבור לקוחות רבים אשר מעוניינים למצוא את הנתיב הנכון עבורם בדרך לשם".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים עסקיים ב-SAP ישראל, אמרה כי, "אני מברכת את צוות המומחים של NESS על קבלת ההסמכה לשירותי Rise with SAP. NESS מיישמת פתרונות SAP למעלה מ-20 שנה, בהן צברה מומחיות המאפשרת לה לספק מענה מלא לכלל צרכי הארגון – החל מייעוץ וליווי, דרך יישום ופיתוח של מערכות ארגוניות, יכולות Analytics מתקדמות, פתרונות ליבה לתעשיות שונות ועד לתהליכי הטמעה והדרכה של פתרונות אלו בקרב המשתמשים. אנו פועלים באופן מתמיד כדי להרחיב את הידע והיכולות  של קהילת השותפים שלנו ולספק להם את הכלים הנחוצים להם במטרה ללוות את לקוחותינו המשותפים במסע הטרנספורמציה העסקית שלהם לשירותי SAP בצורה מהירה ובטוחה".

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח, ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובאליים ברביע הקסם של גרטנר, ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?