שירן מלמדובסקי-סומך מצטרפת לחברת D-ID כראש מחלקת האימפקט

שירן מלמדובסקי-סומך ראש מחלקת אימפקט ב-D-ID. צילום יעל צור
שירן מלמדובסקי-סומך ראש מחלקת אימפקט ב-D-ID. צילום יעל צור

חברת D-ID הישראלית,  מינתה את שירן מלמדובסקי-סומך לתפקיד ראש מחלקת אימפקט (VP Impact), מחלקה חדשה שמקימה החברה בהובלתה של מלמדובסקי-סומך. מלמדובסקי-סומך (38), נשואה +3,  מצטרפת לחברה לאחר שסיימה את תפקידה כ- Head of value creation בדרייב TLV, מרכז חדשנות לתחבורה חכמה, שם עבדה מספר שנים עם חברות סטארט-אפ בעלות טכנולוגיה פורצת דרך ויצרה תשתיות חזקות עם חברות וגופים אירופאיים במטרה לייצר שיתופי פעולה בעולם הקיימות. בנוסף פיתחה את כל נושא ה-SDG וה-ESG בתוך החברה כנושא מרכזי.  לפני כן שימשה מלמדובסקי-סומך כמנכ"לית משותפת בסוכנות הדיגיטל KSeffect.

ההיכרות של שירן מלמדובסקי-סומך עם D-ID החלה עוד כשעבדה בדרייב TLV,  כאשר הייתה היזמת שעמדה מאחורי הקמפיין העוצמתי "הקשיבי בקולי", במסגרתו חמש נשים שנרצחו "חזרו לחיים" באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של החברה, במטרה להעלות מודעות לנושא הזוגיות המסוכנת והפרידה הבטוחה.

בנוסף לעיסוקיה היומיומיים, מלמדובסקי-סומך פועלת רבות למען הקהילה. בעבר שימשה כשותפה מנהלת בקהילת יזמיות שהקימה הילה אוביל ברנר לקידום נשים יזמיות בעולם ההייטק וכיום היא פעילה בתוכנית "סלעית" המופעלת בשיתוף משרד הרווחה ועיריית תל אביב המסייעת לנשים שנקלעו למעגל הזנות באמצעות סיוע בגיוס תרומות ושילוב הנשים בתעשיית ההייטק.

בעלת תואר ראשון ושני במשפטים במסלול למצטיינים מאוניברסיטת בר אילן (הכשרה כעורכת דין). כיום סטודנטית שנה שנייה בתוכנית ה-MBA הבינלאומית למנהלים של קלוג רקאנטי, תוכנית משותפת לאוניברסיטת תל אביב ולאוניברסיטת נורת'ווסטרן בארה"ב.

שירן מלמדובסקי-סומך, ראש מחלקת אימפקט ב-D-ID ציינה כי: "חלק מהאג'נדה שמנחה אותי היא יצירת אימפקט חברתי באמצעות טכנולוגיה ובעקבות כך אני מקימה מחלקה חדשה ב-D-ID, מחלקה ייחודית ויוצאת דופן בעולם הסטרטאפים. המטרה שלנו היא להשתמש בטכנולוגיה הקיימת של החברה לצורך יצירת use cases חדשים לעשיית טוב חברתי בהיקף רחב. הפיכת קמפיין "הקשיבי בקולי" לקמפיין עולמי זהו הפרויקט הראשון בדרך המשותפת החדשה שלנו, שלאחריו נקים פרויקטים נוספים רבים שייצרו ערך חברתי משמעותי בתחומים שונים שיתכתבו עם האסטרטגיה ויכולות החברה. החיבור ל-D-ID היה מאוד טבעי עבורי שכן הם היו שותפים מלאים להצלחה של הקמפיין."

חברת D-ID מפתחת את טכנולוגיות העתיד לתעשיית המדיה והבידור (Media and Entertainment) והיא מומחית עולמית בתחום המדיה והבינה המלאכותית. החברה הוקמה בשנת 2017 בתל אביב על ידי היזמים גיל פרי, המשמש כמנכ"ל החברה, סלע בלונדהיים, המשמש כסמנכ"ל התפעול, ואלירן קוטה, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. הטכנולוגיה של D-ID משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידה עמוקה ועיבוד תמונה, המייצרות תוצרי וידאו החל מתמונות מונפשות ועד הפקות וידאו ברמה הגבוהה ביותר, ומספקות חוויות תוכן ייחודיות.

ל-D-ID פרויקטים רבים עם לקוחות גדולים ברחבי העולם כגון חברות הפקה, סוכנויות שיווק גדולות ורשתות חברתיות. נכון להיום החברה גייסה 23 מיליון דולר בשלושה סבבי גיוס מוצלחים מ-Pitango ,Y Combinator AXA ,Foundation VC ,AI Alliance ,Maverick ואחרים. החברה פועלת ליצירת שינוי משמעותי בתעשיית המדיה והבידור על ידי יצירת מדיה באמצעות AI בערוצים מסורתיים כמו גם ב- .Metaverse

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?