יוטפו (Yotpo), פלטפורמת שיווק טכנולוגית לאתרי סחר, הכריזה על שותפות אסטרטגית רב שנתית עם Shopify, פלטפורמת הסחר הבינלאומית בה פועלים מעל ל-1.7 מיליון מותגים מכל רחבי העולם. השותפות האסטרטגית בין שתי החברות תאפשר לחברות לבנות עתיד משותף חדש בעולם ה eCommerce.
Yotpo פיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית המיועדת למסחר מקוון המספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט, לרכוש ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה- eCommerce התחרותי. פלטפורמה זו כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, תמונות וסרטוני משתמשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות ובעלות יחס המרה גבוה.
השקעתה של Shopify ב-Yotpo שהיקפה לא נמסר, ממשיכה לסמן את Yotpo כפתרון הטכנולוגי המוביל בשוק בכלל ובין קבוצת מפתחי האפליקציות ב-Shopify בפרט, המונה מעל 5,000 טכנולוגיות/אפליקציות שונות לאתרי איקומרס. שותפות זו עתידה להעצים את המותגים ב-Shopify, ותסייע להם להמשיך לצמוח ולבסס חיבור טוב יותר עם לקוחותיהם בעזרת פתרונות שיווק חדשניים.
בין הלקוחות המשותפים של Yotpo ו-Shopify ניתן למצוא את: Steve Madden, Chubbies, MVMT, Brooklinen, ThirdLove, UNTUCKit, Sol de Janeiro, Alkaline Herb Shop. ועוד רבים. ובין לקוחותיהם בישראל – Soda-Stream ,IL-Makiage, De-Rococo, Upright ,Beerbazaar, ועוד
בחודש מרץ 2021, הודיעה יוטפו על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב Series F, סבב ההשקעות הגבוה ביותר של Yotpo עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ-406 מיליון דולר.
לדברי מנכ"ל Yotpo תומר תגרין: "שותפות אסטרטגית זו, היא אבן דרך משמעותית בדרך של החברה, במערכת היחסים ארוכת הטווח שלנו עם Shopify ובשירות שאנו נותנים ללקוחותנו. לאחר הוספת יכולות השיווק ב-SMS לפלטפורמת Yotpo בשנה שעברה, נהנים כעת סוחרי Shopify מחמישה מוצרים חדשניים. אנו מחכים ומצפים לעבודה צמודה יותר עם Shopify, שתספק חוויות חכמות ומחוברות יותר שייצרו ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו המשותפים".
"שתי החברות שלנו חולקות אמונה משותפת: כדי שעתיד הסחר המקוון יפרח", הוסיף תגרין. "מותגים חייבים את היכולת לתחזק מערכת יחסים עם לקוחותיהם. השותפות האסטרטגית שיצרנו מגיעה כתגובה ישירה למצב בו מותגים נאלצים לכלות זמן, מאמץ ואנרגיה רבה בניסיונם להתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. Yotpo ו-Shopify עובדות ביחד כדי לייצר התאמה הדוקה בין הטכנולוגיות של שתי החברות, התאמה שתאפשר להציג חדשנות ולהמציא מחדש את תשתית הסחר המקוון".
לדברי ברנדון צ'ו, סמנכ"ל מוצר ב-Shopify: "בעינינו יוטפו היא דוגמה מובהקת למה שניתן לעשות בקהילת השותפים והמפתחים של Shopify. נוכחנו כיצד החברה מספקת ערך אדיר למותגים והתרשמנו עמוקות מהמסירות והתשוקה שלה לבניית עתיד טוב יותר של סחר מקוון, בו מותגים עצמאיים יכולים ליצור ולתחזק מערכות יחסים עם לקוחותיהם. עשרות אלפי מותגים מאמינים בפתרונות השיווק הטכנולוגיים של Yotpo ואנו נרגשים להשקיע בצמיחת החברה ולשתף פעולה במהלך שיביא להשפעה עמוקה יותר".
צילום תומר תגרין, מייסד משותף ומנכ"ל יוטפו – מור שני, צילום טוביאס (טובי) לוטקה, מייסד משותף ומנכ"ל שופיפיי – באדיבות Shopify