חברת Anima, שפיתחה פלטפורמה הממירה עיצובים דיגיטליים לקוד, השיקה גרסה חדשה למוצר – Anima 5. המוצר המשודרג יאפשר למעצבים המתבססים על מערכת Material Design של Google, ליצור אבטיפוס דינמי ישירות בכלי העיצוב שלהם תוך שימוש בפונקציונליות של מטריאל דיזיין. אבטיפוס זה נראה ומתנהג כמו המוצר הסופי ולאחר מכן ניתן גם לתרגם את העיצוב אוטומטית לקוד ידידותי למפתחים. הוצאת הגירסה החדשה מתרחשת זמן קצר לאחר השלמת סבב גיוס A בו גייסה החברה 10 מיליון דולר.
צוותי מוצר רבים ברחבי העולם משתמשים בספריית מטריאל דיזיין של Google כחלק בלתי נפרד מכלי העבודה שלהם. כיום, כאשר מעצב רוצה לבנות עם אלמנטים של מטריאל דיזיין בכלי העיצוב, הוא בעצם משתמש בשכפול סטטי של אותם האלמנטים. שכפול זה מצריך מהמפתח לתרגם אותם לאלמנטים מבוססי קוד בשלב הפיתוח מה שמייצר תהליך עבודה ארוך ולא יעיל. כיום, אנימה 5 מאפשרת למשתמשי Figma ו- Adobe XD לעבוד עם ספריית מטריאל דיזיין דינמית הישר בכלי העיצוב ולייצר אביטיפוס דינמיים שנראים ומרגישים כמו המוצר הסופי.
חברת Anima נוסדה בשנת 2017 על ידי בעל ואישה, צמד המפתחים-מעצבים, אבישי (CEO) ומיכל כהן (CPO), יחד עם אור ארבלCTO) ) – שפיתח בעברו את אפליקציית Yo, שהפכה לסנסציה בעולם המובייל והפיתוח.
בשנה האחרונה מעורבות המפתחים בחברה גדלה ב -300 אחוז, קהל הלקוחות של Anima שילש את עצמו והחברה הכפילה פי ארבעה את הכנסותיה. החברה מעסיקה 35 עובדים ברחבי העולם ועתידה להכפיל את מספר העובדים בשנה הקרובה.
עד לפני שנה וחצי הסטארטאפ היה בוט סטרפ, בתמיכת האקסלרטור Y-Cominator, וכיום הוא מספק מענה ללמעלה מ-30,000 מעצבים ומפתחים בכל חודש. בין המשתמשים בפלטפורמה מעצבים מגוגל, נטפליקס, דיסני, פייסבוק ואמזון.
לדברי אבישי כהן, מנכ"ל וממייסדי Anima: "ספריית מטריאל דיזיין של גוגל הפכה לכלי פופולרי המשמש מעצבי מוצר ומפתחים בצוותים רבים. עם זאת, מעצבים יכולים לכלול רק רכיבי עיצוב שמבוססים על תמונה. אנימה 5 הוא הכלי הראשון שמאפשר למעצבים להוסיף רכיבי עיצוב אינטראקטיביים ומגיבים באופן מלא לאבטיפוס שלהם, ישירות בכלי העיצוב בהם הם רגילים להשתמש".
בתמונה: מייסדי אנימה צילום ניקי טרוק