פתרונות OneCloud של Avaya יהיו זמינים על Microsoft Azure

מחשוב ענן צילום PixaBay
מחשוב ענן צילום PixaBay

אוויה הכריזה יחד עם מיקרוסופט על הרחבת השותפות הגלובלית בין החברות באמצעות שילוב של חבילת הפתרונות המובילה בתעשייה Avaya של OneCloud עם Microsoft Azure. המהלך יספק לארגונים אפשרויות נוספות להגברת הפרודוקטיביות ואת מעורבות הלקוחות שלהם באמצעות אמינות, גמישות ויכולת גדילה שאין להם תחרות. בהתבסס על הצלחתו של הפתרון Avaya OneCloud™ Contact Center as a Service (CCaaS) אשר כבר מסופק על Azure,  אוויה מרחיבה כעת את השותפות כדי לכלול את חבילת פתרונות Avaya OneCloud על Azure עבור לקוחות המעוניינים בגמישות מרבית לפריסה בסביבת ענן היברידית, ציבורית או פרטית.

"השותפות האסטרטגית שלנו עם מיקרוסופט היא אבן דרך חשובה במעבר המתמשך שלנו למודל עסקי בענן", אמר דיוויד אוסטין, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה ושיתופי פעולה באוויה. "קנה המידה הגלובלי של מיקרוסופט מסייע להבטיח כי הלקוחות המשותפים שלנו יפרסו במהירות את פתרונות Avaya OneCloud בכל סביבת ענן לבחירתם במהירות, גמישות ובמחיר תחרותי. המהלך מייצג הזדמנות אדירה ללקוחות להאיץ את המעבר שלהם לענן והזדמנות עבורנו להרחיב את טווח ההגעה שלנו לשוק באמצעות השותפות עם מיקרוסופט".   

"רבים מהלקוחות הגדולים שלנו הפכו את פתרונות התקשורת של אוויה לסטנדרט והצעת Avaya OneCloud על Microsoft Azure מספקת להם הזדמנות נוספת להרוויח מההשקעות שלהם, תוך האצת המעבר לענן", אמר קייסי מק'גי, סגן נשיא, מכירות שותפי ISV גלובליות, מיקרוסופט. "אנחנו עובדים יחד עם אוויה כדי לסייע ללקוחות ברחבי העולם להעביר את השירותים שלהם, להניע טרנספורמציה דיגיטלית ולהטמיע יוזמות של העברת עומסי עבודה במהירות רבה יותר. מדובר בהזדמנות משמעותית, במיוחד עבור לקוחות מיקרוסופט המעבירים עומסי עבודה רבים יותר ל-Azure".   

OneCloud של Avaya היא פלטפורמה המיועדת להעצמת ארגונים ליצור חוויות ייחודיות, מודרניות ואישיות העונות על הצרכים המשתנים ללא הרף של הלקוחות והעובדים שלהם. ארגונים יכולים להכניס במהירות רבה חוויות ויכולות חדשות לפתרונות הקיימים שלהם ולהעצים את העובדים להיות פרודוקטיביים יותר בכל אינטראקציה עם הלקוחות.

במסגרת השותפות, אוויה תעבוד ישירות עם צוותי המכירות והשותפים של מיקרוסופט על הזדמנויות מכירה משותפות. שותפות אסטרטגית זו מאפשרת ללקוחות להרוויח מההשקעות בטכנולוגיות של מיקרוסופט כדי להאיץ את העברת עומסי עבודת התקשורת והמוקדים הטלפוניים שלהם ל-Azure.

בנוסף לאמינות וליכולת הגדילה של Microsoft Azure, הלקוחות של Avaya CCaaS יקבלו גישה לטכנולוגיית הבינה המלאכותית Contact Center AI של Nuance המשולבת עם OneCloud. "היכולות המשולבות של מיקרוסופט ו-Nuance מספקות גמישות ללקוחות אוויה כדי ליצור ולספק אינטראקציות חכמות, מותאמות אישית ובעלות השפעה באמצעות הגנה ארוכת טווח על השקעות ובקרה על הנתונים שלהם", אמר טוני לורנטזן, סגן נשיא בכיר לתחום פתרונות מעורבות חכמים ב-Nuance, חברת בת של מיקרוסופט

הרחבת השותפות מתבססת על מערכת היחסים ארוכת השנים בין אוויה ומיקרוסופט. יחד, החברות מספקות התממשקות אמיתית, המשתרעת לא רק על פני היישום של המוקד הטלפוני, אלא גם על פלטפורמות התקשורת הבסיסיות. לקוחות Avaya OneCloud CCaaS הגדילו את התובנות המתקבלות מהלקוחות באמצעות נתוני CRM שנשמרו בתוך Dynamics 365 והם מרוויחים מיכולות הבינה המלאכותית העוצמתיות של מיקרוסופט באמצעות Azure Cognitive Services.

בהמשך השנה, אוויה צפויה להרחיב עוד יותר את יכולות OneCloud CCaaS באמצעות התממשקות עם  Microsoft Teams, מה שיאפשר ללקוחות להשתמש בצורה רחבה יותר במומחיות ובידע של כל הארגון במתן שירות ללקוחות דרך המוקד הטלפוני.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?