NTT Finance משקיעה ב-D-ID העוסקת ביצירת מדיה מבוססת בינה מלאכותית

מייסדים D-ID סלע בלונדהיים סמנכל התפעול; גיל פרי מנכל החברה; אלירן קוטה סמנכל הטכנולוגיות בחברה. צילום- יורם רשף
מייסדים D-ID סלע בלונדהיים סמנכל התפעול; גיל פרי מנכל החברה; אלירן קוטה סמנכל הטכנולוגיות בחברה. צילום- יורם רשף

NTT Finance, חברה פיננסית של ענקית התקשורת היפנית NTT, מודיעה על השקעה ב-D-ID, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת בינה מלאכותית. המימון הוא חלק מהגיוס האחרון של D-ID בסך 25 מיליון דולר בסדרה B. את הסבב הובילה חברת ההשקעות Macquarie Capital, עם השקעות משמעותיות שלPitango, AXA Venture Partners OurCrowd, OIF Ventures, Maverick ו-Marubeni. המימון החדש מביא את סך המימון של D-ID ל-48 מיליון דולר.

ההשקעה ב-D-ID בוצעה על ידי מעבדת החדשנות של NTT בישראל-NTT Innovation Laboratory Israel, אשר פועלת לשילוב הטכנולוגיות הישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם. המשימה של NTT ישראל לתמוך ב-NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולקדם חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית. מעבדת החדשנות משתפת פעולה עם חברות ישראליות ואקדמיה בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום אבטחת הסייבר, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית, רובוטיקה ועוד תחומים שונים, וכן מקדמת הזדמנויות השקעה עם חברות ישראליות.

ההכנסות מסבב זה, ממשקיעים בשלוש יבשות, יאפשרו ל-D-ID להכפיל את מספר המומחים בצוותי הלמידה העמוקה והראייה הממוחשבת שלה, ולהרחיב את יכולות הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, ככל שהיא ממשיכה לפתח מוצרים שמשנים את הממשק הדיגיטלי-אנושי. בנוסף, יאפשר הגיוס את התרחבות צוותי המכירות והשיווק של החברה בארצות הברית, APAC ו-EMEA.

D-ID משתמשת בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה כדי לפתח מוצרים מבוססי הנפשה, החל מהנפשת תמונות סטילס ועד לפיתוח אווטרים דיגיטליים באיכות גבוהה. מגוון הלקוחות הרחב של D-ID כולל את Warner Bros. Studios, Mondelez, Publicis ו-MyHeritage, איתה שיתפה D-ID פעולה ביצירת הסנסציה Deep Nostalgia, באמצעותה יצרו למעלה מ-100 מיליון אנימציות ברחבי העולם מאז השקתה, ולאחרונה, LiveStory, המאפשר יצירת סרטונים ביוגרפיים באמצעות בינה מלאכותית מתמונות קרוביהם של המשתמשים. D-ID שיתפה פעולה גם עם The Glimpse Group (NASDAQ: VRAR), פלטפורמת מציאות מדומה ומציאות רבודה, לפיתוח יישומי AI, AR ו-VR עבור עולמות ה-Metaverse. D-ID היא פורצת דרך לשימוש במדיה סינטטית באופן חיובי במטרה ליצור אימפקט. החברה עובדת עם ארגונים ללא מטרות רווח וממשלות בקמפיינים שנועדו להעלות את המודעות הציבורית בנושאים רגישים כמו אלימות במשפחה ו-HIV.

סבב הגיוס הנוכחי מגיע במקביל לשורה של הישגים משמעותיים עבור D-ID. בתחילת מרץ, החברה הוכתרה על ידי Fast Company כאחת החברות החדשניות ביותר לשנת 2022 ב-EMEA. בפברואר, D-ID זכתה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר בבינה מלאכותית בתחרות Digiday Marketing and Advertising Awards אירופה, ובינואר, נבחרה טכנולוגיית ה-Live Portrait של החברה כמועמדת סופית לפרס SXSW Innovation היוקרתי.

"אנו אסירי תודה על הבעת האמון הזו מקבוצת NTT, ונרגשים לצאת לשותפות משמעותית, שתאפשר לנו להמשיך להרחיב ולחזק את מערכות היחסים שלנו ביפן ובעולם", אמר גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף של D-ID.

מעבדת החדשנות של NTT בישראל- (NTT Innovation Laboratiry Israel) פועלת תחת חברת האחזקות של NTT לשילוב הטכנולוגיות הישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם, וכן תחפש שיתופי פעולה עסקיים והזדמנויות השקעה עם ובחברות ישראליות. את מעבדת החדשנות מנהלת נועה אשר, תוך התמקדות בתחומי הסייבר סקיוריטי, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה, במטרה לקדם שיתופי פעולה גם עם גופי האקדמיה בארץ, במטרה לאתר תחומי עיסוק חדשים, פרויקטים פוטנציאליים של מחקר ופיתוח וערך מוסף ללקוחות התאגיד. 

חברת D-ID היא מומחית עולמית בתחום המדיה והבינה המלאכותית. החברה הוקמה בשנת 2017 בתל אביב על ידי היזמים גיל פרי, המשמש כמנכ"ל החברה, סלע בלונדהיים, המשמש כסמנכ"ל התפעול, ואלירן קוטה, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. הטכנולוגיה של D-ID מבוססת על בינה מלאכותית ועיבוד תמונה, המייצרות תוצרי וידאו החל מתמונות מונפשות ועד הפקות וידאו ברמה הגבוהה ביותר, ומספקות חוויות תוכן ייחודיות. הטכנולוגיה של D-ID מאפשרת יצירת מדיה מותאמת אישית לעולמות ה-e-learning, הדרכה ארגונית, תקשורת שיווקית, עוזרי AI וצ'אט בוטים, היסטוריה ומורשת.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?